Veilig aangekomen 31/1 - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Linda Heesterman - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen 31/1 - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Linda Heesterman - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen 31/1

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

04 Februari 2014 | Oeganda, Entebbe

Na een lange vlucht met twee tussenlandingen zijn we om 3.26u locale tijd geland op het vliegveld van Entebbe. De vlucht was super verzorgd en is omgevlogen. Ik heb er niet veel van meekregen ik denk dat ik zo'n 80% heb geslapen :) 

Op het vliegveld werden we opgehaald door een taxi met onze 8 koffers!! De taxi moest dus wel twee keer rijden om ons mee te kunnen nemen ;) Aangekomen bij het Guest house stonden onze bedden klaar, eerst lekker slapen morgen genieten van de parel van Afrika. 

Wakker worden met een fluitconcert van vogels en aapjes. Om 9.00u uit de veren en heerlijk genieten van een warme douche!! Paul de eigenaar van het guest house, oorspronkelijk uit Groningen, heeft mij een mooie rondleiding door de tuin gegeven. De tuin is gevuld met verschillende fruitbomen en tropische bloemen, daarna gezellig samen ontbijten met de lekkerste ananas die ik ooit heb gegeten!

 'S middag hebben we heerlijk aan het zwembad gelegen bij een hotel in de buurt. Onderweg naar het zwembad hebben we onze eerste aap gezien. 

'Savonds lekker eten bij een plaatselijk restaurant, Mexicaans burritos met gehakt ;)
Op tijd op bed morgen om half 7 begint onze safari (L)(L) 

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Welkom op mijn profiel. Hier kun je al mijn reisavonturen volgen! Enjoy!!

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 4966

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 20 Februari 2014

Uganda

Landen bezocht: